پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۳۵۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۳۷۸ مورد

یكشنبه ٢٣ تیر ١٣٩٨ ساعت ٧:٤٠ ق.ظ   ( بازدید : 662 نفر )

رییس جمهور در آیین افتتاح پروژه های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد، از افزایش دوبرابری تخت های بیمارستانی خراسان شمالی  در دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، دکتر حسن روحانی گفت: با توجه به این که بیمارستان های استان دولتی است ، بهتر است کارآفرینان و سرمایه گزاران فعال تر عمل کنند.
وی تاکید کرد: استانداری و دولت با اهدای زمین، بخش خصوصی را یاری کنند  تا بین بخش خصوصی و دولتی رقابت ایجاد شود و مردم آزادی عمل داشته باشند.
معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت: در طرح تحول سلامت که با عنایت و توجه رییس جمهور در کشور اجرا شد، خراسان شمالی نمود و ارتقای ویژه ای داشت.
دکتر قاسم جان بابایی افزود: تعداد تخت های بیمارستانی از 690 تخت در 7 بیمارستان به 1300 تخت افزایش یافته است .
وی از بهره برداری، تکمیل و تجهیز  40 مرکز جامع سلامت خراسان شمالی  در دولت تدبیر و امید خبر داد و تصریح کرد: بخش های اورژانس و ویژه نظیر بخش آی سی یو ، سی سی یو و... به دو برابر افزایش یافته است .
وی همچنین به  افتتاح و تکمیل  16 پایگاه اورژانس جاده ای و افزایش دو برابری تعداد ناوگان  در این دولت اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت های زیادی در توسعه زیرساخت ها در خراسان شمالی شاهد بودیم و تجهیزات و ساختمان مرکز پیشرفته قلب تکمیل شده است و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.